Dlaczego LED?


Nośniki LED, popularnie nazywane telebimami, stają się coraz bardziej docenianym medium przy realizacji kampanii outdoorowych.
Znaczące marki decydują się na wykorzystanie LED-ów jako efektywnego sposobu komunikacji, z uwagi na możliwość prezentacji dowolnego kontentu video w przestrzeni publicznej.

  • Ruch na ekranie przyciąga uwagę w znacznie większym stopniu niż tradycyjne billboardy.

• Wykorzystanie dynamicznego obrazu, intensywnego światła i koloru przenosi skuteczność
kreacji wyświetlanych na nośnikach LED w zupełnie inny wymiar.

• Wyświetlany kontent na telebimach może ulegać błyskawicznym zmianom.

  • Komunikacja na ekranach LED eliminuje koszty druku i długie okresy produkcji.

__________________________________________

Lepiej krótko i treściwie, niż długo i leniwie. 15 sekund to wystarczająco dużo, aby zwrócić uwagę odbiorcy interesującym przekazem.
Jeśli jednak spot reklamowy jest przesycony informacjami, zniechęca do analizy. Żywy przekaz zgrabnie komunikujący treść przykuwa uwagę w znacznie większym stopniu. Warto pokusić się o serię kilku ciekawych 15, 10 lub 5 sekundowych spotów, które na LED-ach można wymieniać bez ograniczeń, wysokich kosztów produkcji i długich okresów oczekiwań.

Lepiej często i dynamicznie, niż sporadycznie i statycznie. Częstotliwość emisji materiału jest podstawowym warunkiem skuteczności reklamy. Czysty przekaz reklamowy, z pomysłem, emitowany z dużą częstotliwością, nie może zostać niezauważony przez odbiorców – przy zachowaniu warunku koniecznego: lokalizacja i wielkość ekranu są odpowiednie. Wzrok automatycznie kieruje się ku temu, co emituje światło i ruch. Właśnie dlatego statyczne reklamy bardzo szybko wnikają w tło i stają się niezauważalne. Wygrywają LED-y.


EKRAN LED TO SKUTECZNE NARZĘDZIE PROMOCJI!

 

Siedziba: ul.Iwaszkiewicza 6/10
42-224 Częstochowa
NIP 9492123120
Joanna Spirkowicz tel. (601) 502025
Mariusz Walaszczyk tel. (601) 501523
Biuro Reklamy: ul. Dekabrystów 41 lok. 405,
42-200 Częstochowa
email: laboratorium @ efektywni.pl